Türkiye’nin en sıcak kentlerinin başında gelen Şanlıurfa’da, haziran ayının gelişiyle birlikte bunaltıcı hava dalgası etkisini artırdı.
Vatandaşların yaşamını olumsuz etkileyen kavurucu sıcakların, önümüzdeki günlerde daha da tırmanacağı tahmin ediliyor.
Meteoroloji’den alınan son bilgilere göre, hafta sonuna doğru kentteki hava sıcaklıklarında belirgin bir artış yaşanacak.
Mevsim normallerinin üzerinde seyretmesi beklenen sıcaklıklar nedeniyle yetkililer; özellikle kronik rahatsızlığı olanların, yaşlıların ve çocukların günün en sıcak saatlerinde dışarı çıkmamaları konusunda uyarılarda bulunuyor.
Kaynak: MUSTAFA EKİNCİ

0 Yorum